2011. június 8., szerda

Kevésbé látványos, de finom reggelinek való

Régebben egyáltalán nem regeliztem. Aztán arany életem lett miután megismertem a páromat, mert reggelente mikor mentem dolgozni mindig készített nekem szendvicset. De amióta itthon vagyok, leszoktam ismét a reggeliről és rájöttem, hogy hiányzik. Így elkezdtem alternatívákat keresni, hogy ne legyen túl sok se, és finom is legyen stb stb. A müzlit a spárgához hasonlóan szintén nemrég szerettem meg, így a hozzávalóit, mint pl. a zabpehely egy ideje beszereztem és kísérletezek vele. Sokféleképpen készítem reggelire, az alábbi recept nem épp a leglátványosabb és legbizalomgerjesztőbb annak a számára, aki még nem evett ilyet, de az íze remek. Könnyű, gyors, finom és ráadásképp még egészséges is :)

Almás-kókuszos pehely-mix reggelire


- 2 tk zabpehely
- 2 tk búzapehely
- 2 tk árpapehely
- 2 púpos tk kókuszreszelék
- 1 tk méz
- 1 közepes alma
- víz

A pelyheket tálba teszem és annyi melegvizet öntök rá hogy épphogy ellepje, hagyom állni pár percig, hogy beszívja a folyadékot. Utaána hozzákeverem a kókuszreszeléket és a mézet, majd meghámozom az almát és nagy lyukú reszelőn hozzáreszelem. Kész is :)

Egyébként készíthető szimplán csak zabpehelyből is, az ízén nem sokat változtat :) És víz helyett lehet hozzáadni tejet is (összeforralni is lehet), de én nem nagyon szeretem a tejet. Ha valaki nem szereti a kókuszt, akkor lehet ízesíteni egy kis fahéjjal is.



1 megjegyzés:

  1. Finom lehetett, minden pelyhet szeretek. Én a paradicsomlevesbe is zabpelyhet teszek. Müzliket is készítek mindenféléből.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...