2013. június 11., kedd

Könnyelmű fogfájásos fogadalom

Fáj a fogam. No nem nagyon, csak épp akkor, ha valami édes ér hozzá, vagy hasonlók. Szerintem nem vagyok egyedül vele, hogy csak akkor megyek vissza a fogorvoshoz, mikor már fáj valamelyik fogam. Persze ilyenkor mindig megfogadom, hogy ezentúl jókislány leszek és nem hagyom idáig fajulni a dolgokat. Aztán, mi sem természetesebb, az ilyesfajta könnyelmű fogadalmakat szépen elfelejtem a következő fogfájásig. :) A mosataniig. :)
Bosszúból süteményt sütöttem ma, hadd fájjon. :) Fotó hozzá még nincs, így addig hozok egy régebbi receptet. És az egészséges életmód jegyében (a hatalmas tepsi sütemény mögül kisandítva mondom ezt) egy saláta jöjjön most. Szeretem, mert reggel is összedobható 5 perc alatt, és remek munkahelyi ebéd válik belőle. :)
(a képen egy inzulinrezisztencia-kompatibilis tízórai-ebéd konstrukció látható, a háttérben friss ananásszal, mogyoróvajas cookie-val, szállításra előkészítve:))

Bazsalikomos-paradicsomos csicseriborsó saláta (2 főre)


- 40 dkg konzerv csicseriborsó
- 8 dkg sárgarépa
- 18 dkg koktélparadicsom
- 2 dkg újhagyma
- 10 dkg feta
- 4 ek olívaolaj
- 1 ek fehérborecet
- 1 ek citromlé
- só, bors
- friss bazsalikomlevelek

A sárgarépát kis lyukú reszelőn lereszeljük, a paradicsomokat félbevágjuk, újhagymát felaprítjuk, a csicseriborsót leöblítjük. Összekeverjük, rámorzsoljuk a fetát. Az öntet hozzávalóit elkeverjük és azt is a salátára öntjük, rátépkedjük a bazsalikomot.
Tálalás előtt pár órát állni hagyjuk és kész is.

CH tartalom: 1 adag 34 g CH-t tartalmaz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...