2013. augusztus 27., kedd

Bicikliláz

Legújabb célkitűzésem a heti rendszeres (optimális esetben 4, de minimálisan 2) sporttevékenység. Tekintve, hogy sosem voltam sportőrült, ráadásul szabadidőm sincs túl sok, úgy döntöttem, hogy kihasználom a jó időt és amikor tehetem, biciklivel járok dolgozni.Gondolván, a Balaton körbetekerése után csak kibírom azt a napi 20 km-t. :)
És mondhatom, zseniális. Nagyon élvezem. 35-40 perc alatt tekerek be a munkahelyre, ami kellemes bemelegítés reggel, ráadásul nagyon szép az ébredező város, főleg a Duna-part. Este meg sokkal jobban levezetem így a feszültséget, mire hazaérek. Ma kocsival mentem, a szokásos 25 perc helyett másfél óra alatt értem be. Közben nem kis mennyiségű cifra gondolat fordult meg a fejemben arról, hogy miért is kellett nekem attól félni, hogy pár csepp eső rám esik, és ezért nem mentem bringával. Szóval, bízom benne, hogy száraz őszünk lesz, és kihasználhatom új lelkesedésemet. :)

Receptnek pedig jöjjön egy nagyon finom gyümölcsleves. Igaz, még friss meggyből készült, de ha van lefagyasztava a mélyhűtőben, most is tökéletes még. Nosztalgiaképp a meleg nyári estékre emlékezve. :)

Gyömbéres-kókusztejes meggyleves (1,8 l leveshez)


- 1 kg meggy (magozott állapotban mérve)
- 1 púpos ek nyírfacukor (20 g)
- 0,6 l víz
- 1 tk frissen reszelt gyömbér
- 2,5 dl kókusztej

A kimagozott meggyet fel9ntjük a vízzel (annyival, hogy éppen ellepje, nekem ez 0,6 l volt). Hozzáadjuk a cukrot és gyömbért, majd forrástól számítva 10 percen át főzzük. Ekkor levesszük a tűzről és a meggy kb. felét botmixerrel pürésítjük, majd visszaöntjük a fazékba. Hozzáadjuk a kókusztejet, egyet forralunk rajta és kész is.
Jól lehűtve tálaljuk.

CH tartalom: 6 adag esetén 1 adag (3 dl) 21 g CH-t tartalmaz (ebből 19 g gyors CH)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...