2013. szeptember 28., szombat

Néha tésztát is lehet :)

Mostanában kevesebb tésztaételt eszünk, ami a diéta miatt van. Azonban ha az ember nem egy óriási tál tésztát lapátol be a pocakjába, akkor igenis lehet tésztát enni. :) Ha nincs időm rizst főzni, vagy épp nincs kedvem bulgurt enni, akkor még mindig gyors megoldásképp tésztát készítek, hisz 10 perc alatt megfő, közben meg elkészíthető a feltét. Ez is ilyen recept. Igaz, nem saját. A GoodFood legutóbbi számában volt benne, lényegi módostítást nem eszközöltemrajta, csak az arányokon változtattam picit. Őszintén szólva nem hittem volna, hogy a pesto a zöldbabbal jól fog passzolni, de tévedtem. Nagyon finom lett. :)

Pestos-zöldbabos-pulykahúsos tészta


- 25 dkg durum tészta
- 20 dkg zöldbab (én frisset használtam)
- 3 szál újhagyma (kb. 6 dkg)
- 2 ek pesto (kb. 3 dkg)
- 1/2 dl tejszín
- só, bors, olívaolaj
- 40 dkg pulykamellfilé

Tésztát lobogó sós vízben, kevés olívaolajjal megfőzzük. A zöldbabot (6-10 perc alatt fajtájától függően) roppanósra főzzük. A pulykamellet felszeleteljük, sózzuk, borsozzuk, kevés, majd kevés olívaolajon megsütjük. Ha kész, csíkokra vágjuk a hússzeleteket. A visszamaradt olajhoz öntünk még egy keveset, pár perc alatt megpároljuk a hagymát, visszadobjuk hozzá a húscsíkokat, majd hozzáajduk a pestot és a tejszínt. Összeforraljuk, beletesszük a zöldbabot is. Tehetónk a tejszínhez keveset a zöldbab főzőlevéből is. Legvégül összeforgatjuk a tésztával és tálalhatjuk is.

CH tartalom: 1 adag 39 g lassú CH-t tartalmaz


Forrás: GoodFood Magazin 2013 szeptember

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...