2014. december 1., hétfő

Ki az ott a címlapon? :)

Még októberben történt, hogy megkeresett a Gyógyhír Magazin  főszerkesztője, hogy szeretne egy interjút készíteni velem az újságba. Őszinte leszek, először átfutott az agyamon, hogy biztosan jó embernek írtak, nem valami tévedés ez? :) Megnéztem a korábbi lapszámokat, és a csodálkozásom nem csökkent, hisz a címlapon olyan bloggerek arcát láttam, mint Mosolyka, Hémangi, Mindenmentes Nóri, Főzelékes Feri és így tovább. Természetesen nem mondhattam nemet a felkérésre, noha őszintén szólva a címlapfotózás (mert az interjú és a címlaplány szerep együtt járt) picit kívül esett a komfortzónámon. :) Pedig profi munka volt, profi sminkessel, ruhákkal, miegymás. :)

Így, közel egy hónappal a megjelenés után úgy érzem, lassan megbarátkozom a dologgal. :) Ezúton is köszönöm a lehetőséget a Gyógyhír Magazinnak! És mindenekelőtt köszönöm Nektek, akik olvastok és főztök a receptjeimből!

Az újságot itt tölthetitek le, a teljes velem készült interjút pedig itt.

És íme, itt vagyok én és néhány werk a fotózásról: :)







4 megjegyzés:

  1. De jó ez az interjú, nagyon szeretem a blogod, a recepteket (nagy segítség a kiszámolt ch tartalom). Nagyon várom az ir-eseknek szóló szakácskönyvet is, vevő lennék rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) Remélem, hamarosan eljutok a szakácskönyvig is! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...