2011. június 6., hétfő

Megszerettem a spárgát

Korábban már többször kóstoltam a spárgát, azon belül is a fehér spárgát, de nem aratott nálam osztatlan sikert. Mivel azonban az idei tavasszal is spárgaőrület lett úrrá a világon, úgy döntöttem, megkísérlem elkészíteni a saját konyhámban, hátha akkor megszeretem. Nos, küldetés teljesítve, ugyanis beleszerettem a spárgába. Azóta többféle módon is elkészítettem már, de ez a saláta azt hiszem az egyik kedvencünk lesz.

Bazsalikomos-fetás spárgasaláta


Hozzávalók 4 főre:
- 1 csomag zöld spárga (500 g, de a fás végeit eltávolítva nekem 350 g maradt)
- 1 marék friss bazsalikom
- 10 dkg fetasajt
- 2 ek kapribogyó (kb. 30 g)
- olívaolaj
- 1/2 citrom leve

A spárgát megmosom, ha fás a vége levágom az utolsó kb 3 cm-es darabot, meglocsolom olívaolajjal, picit megsózom és egy tepsibe fektetem. 200 fokos sütőben kb. 15 percig sütöm, majd hagyom kihűlni. Közben felaprítom a bazsalikomot (nem kell túl apróra), kockákra vágom a fetasajtot, majd az összes hozzávalót finoman összeforgatom, a végén meglocsolom még egyszer egy kis olívaolajjal és a citrom levével.

Könnyű vacsorának isteni!

CH tartalom: 5 g CH/adag (4 fő esetén)
Kalóriatartalom:  208 kcal/adag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...